Vilkår og betingelser for reparationer

Oplysninger om virksomheden Goblue

Holstebro - værksted, butik og afdeling for online reparationer:
Goblue ApS
Østergade 8B
7500 Holstebro

Esbjerg - værksted og butik:
Goblue Esbjerg
Kongensgade 87A
6700 Esbjerg

CVR-nummer: 28 85 21 93
Telefon til værksted: 97 42 12 05
E-mail: kundeservice@repmobil.dk
Åbningstider: Alle hverdage mellem 09 og 17 og lørdag fra 10 til 14.

Generelle betingelser

Alle priser er i danske kroner og inklusiv moms. Vi tager forbehold for fejl i priser og beskrivelser samt udsolgte reservedele.

Vi yder som udgangspunkt 6 måneders garanti på alle reparationer.

Hvis en reservedel ikke er på lager, må du forvente længere leveringstid. Du vil blive kontaktet, hvis vi ikke kan levere indenfor 4-5 dage.

Når vi har modtaget din enhed sender vi dig et tilbud med et betalingslink. Når du har betalt, udfører vi reparationen. Hvis du ikke ønsker at benytte tilbuddet returnerer vi din enhed. Du vil blive faktureret for et undersøgelsesgebyr på 149 kr. + returfragt på 49 kr. i alt 198 kr. Du bliver ikke opkrævet undersøgelsesgebyr, hvis du accepterer tilbuddet. Ved indlevering direkte i butikken betaler du ved afhentning og tilbud afgives ved indlevering.

Vi tester kun for og reparerer kun den fejl, som du har bedt os om at reparere. Kan reparationen ikke udføres uden indgriben i andre komponenter, vil du blive kontaktet inden reparationen udføres. Vi tager forbehold for at der ikke opdages andre fejl på enheden.

Husk at tage backup af din enhed inden du sender den ind til os. Som udgangspunkt bliver intet slettet, men der kan opstå problemer, som kun kan løses ved opdatering eller gendannelse af softwaren. Derved vil der af og til være data, som går tabt. Data gemt i fx iCloud og lignende forbliver intakte.

Om reservedele

Vi benytter så vidt muligt originale reservedele. Apple tillader ikke, at man køber reservedele direkte hos dem - derfor kalder vi ikke Apple-reservedele for originale. Men vi garanterer, at de har samme kvalitet som originaldele. Vi benytter os kun af de bedste reservedele, som vi gennem tests kan konstatere har samme eller bedre kvalitet end originale Apple-dele.

Forsendelse

Det er gratis at indlevere enheder til os. Vi sender en pakkelabel til dig, som du kan benytte. Du skal altid betale returfragt på 49 kr. Din forsendelse er forsikret begge veje.

Vi benytter GLS til returforsendelse af reparationer. Din enhed bliver sendt til en pakkeshop i nærheden af dig og skal afhentes der.

Send kun selve enheden med mindre andet er aftalt. Fjern eventuelt cover og andet tilbehør. Goblue ApS kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.

Fortrolighed

Alle vores medarbejdere er underlagt tavshedspligt. Vi deler ingen af dine oplysninger med andre end betroede ansatte hos Goblue ApS. Dine adresseoplysninger samt oplysninger om det købte i forbindelse med reparationen gemmes i ukrypteret form elektronisk eller på papir, og gemmes i 5 år jvf. bogføringsloven.